Podeželje se tudi v Sloveniji sooča s številnimi izzivi. Po eni strani zaradi svojih številnih naravnih in družbenih danosti omogoča višjo kvaliteto življenja, hkrati pa so ta območja zaradi izrazite centralizacije velikega števila gospodarskih, izobraževalnih, socialnih in zdravstvenih funkcij podvržena številnemu izseljevanju in krčenju življenjskih potencialov. Javni prevozi oziroma množična mobilnost so ahilova peta podeželja. Avtobusni prevozi so redki, njihov urnik je tog, linije in urniki so fiksni, taksijev tako rekoč ni. To pomeni, da so prebivalci obsojeni na različne oblike lastnega prevoza, kar največjo težavo predstavlja predvsem za otroke in njihove starše ter starejše, ki niso več zmožni upravljanja z avtomobilom. Za številne družine je prav pomanjkanje učinkovitega javnega prevoza skorajda nerešljiva težava. Mobilnost je na podeželju sama po sebi ključnega pomena, saj lahko z njenimi učinkoviti rešitvami pripomoremo k oživljanju le-tega, zmanjšujemo obremenjevanje okolja s prometom ter hkrati naslavljamo ranljivejše skupine ljudi.
V Sloveniji obstaja nekaj področij in skupnosti, v katerih se lokalna oblast zaveda problematike množične mobilnosti in se z njo tudi aktivno spoprijema. Med njimi so danes občine Sežana, Divača, Hrpelje-Kozina, Komen, Bovec, Tolmin, Kobarid, Bohinj, Postojna in Radlje ob Dravi.
Avtobusni prevozi v občinah sicer so, a ker gre za občine z izrazito razpršeno poseljenostjo in oddaljenostjo posameznih naselij, ti ne zagotavljajo dovolj pogostih linij in mobilnosti prebivalcev izven mesta. ToyotaGO pa rešuje prav ta izziv, saj deluje na področju celotne občine in zagotavlja prevoz od vrat do vrat. Brez vnaprej določenih linij in urnikov, temveč se prilagodi potrebi uporabnika.
»Kadar govorimo o skladnem regionalnem razvoju velikokrat pozabimo na trajnostno mobilnost. S sodelovanjem s Toyota Slovenija in implementacijo projekta ToyotaGO v občinah območja Kras Brkini naslavljamo prav to. Skupaj izpolnjujemo tri temeljne lastnosti, ki so osnova za skladen regionalni razvoj naše države. Prva med njimi je ta, da omogočamo mobilnost tistim skupinam ljudi, ki so največkrat prezrte. To so v naši občini predvsem mlajši in družine ter tudi starejši. Za te sicer skrbimo s prevozi Zavoda Sopotniki, vendar se kaže, da so potrebe po teh prevozih veliko večje. Če hočemo, da bo javna prometna mreža ljudem iz podeželja dosegljiva, je potrebno dopolnit transfer od doma do vstopne točke v javno mrežo in obratno. V tem kontekstu storitev ToyotaGO uspešno zapolnjuje tudi to vrzel. Vsi napori o skladnem regionalnem razvoju tako dobijo novo dimenzijo, saj s tem projektom dvigujemo standard in kvaliteto bivanja, česar v Sloveniji ni naslovil še nihče,« o storitvi ToyotaGO meni Jerneja Modic, gonilni motor razvoja trajnostne mobilnosti na območju Kras Brkini.
Boljši jutri
Tovrstni projekt je dokaz, kaj vse je mogoče doseči z ustrezno kombinacijo trajnostne vizije prihodnosti, volje in navsezadnje tudi občutkom za družbeno odgovornost. Ljudem želimo omogočiti življenje čim bolj primerljivo z urbanimi središči. Če si nemobilen, si v marsičem omejen v načinu življenja. To je tisto, s čimer se na podeželju žal velikokrat srečujemo. Čedalje več starejših ostaja doma, pozabljenih, in niso več integralni del naše družbe. Menim, da smo glede tega kot družba odpovedali. Prav storitev ToyotaGO starejše spet vrača v družbo. Poleg tega pa to storitev lahko uporabljajo tudi mladi, ki so še premladi, da bi imeli svoj avtomobil ali pa si ga iz različnih razlogov ne morejo privoščiti.